Vo Vitalclinic ponúkame širokú škálu terapeutických masáží, resp. masážnych techník, ktoré sú prispôsobené individuálnym potrebám klientov, s cieľom dosiahnuť optimálny zdravotný stav a pohodu klienta.

Zdravotná masáž: Klasická masážna technika, ktorá pomáha uvoľňovať svalové napätie, zlepšovať prekrvenie a lymfatický tok a zmierňovať bolesť. Je vhodná pre ľudí všetkých vekových kategórií, s rôznymi zdravotnými problémami.

Tehotenská masáž je jemná masáž prispôsobená špecifickým potrebám tehotných žien. Pomáha zmierňovať bolesti chrbta, opuchy nôh a únavu. Môže tiež zlepšiť kvalitu spánku a znížiť stres.

Lymfatická masáž je jemná masážna technika, ktorá stimuluje lymfatický systém a podporuje odplavovanie toxínov z tela. Je vhodná pre ľudí s opuchmi, lymfedémom a celulitídou. Môže tiež posilniť imunitný systém a zlepšiť celkový pocit pohody.

Reflexná masáž chodidiel sa zameriava na reflexné body na chodidlách. Tieto body sú prepojené s rôznymi orgánmi a systémami v tele. Reflexná masáž môže pomôcť zmierniť bolesť, zlepšiť trávenie a funkcie orgánov a znížiť stres.

U nás si môžete dopriať masáž samostatne alebo ako súčasť rehabilitačného plánu zacielenú na riešenie konkrétneho zdravotného problému. Masáž tak môže urýchliť proces liečby a rehabilitácie. Masáž ako doplnok k fyzioterapii prináša mnoho benefitov pri liečbe rôznych zdravotných problémov:

Bolesti svalov a kĺbov: Masáž pomáha uvoľňovať svalové napätie a spazmy, zlepšovať prekrvenie a odplavovať metabolity, čím zmierňuje bolesť a stuhnutosť. Je vhodná pre ľudí s akútnymi aj chronickými bolesťami, napríklad bolesťami chrbta, krku, ramien, nôh a kĺbov.

Bolesti hlavy a migréna: Masáž hlavy a krku dokáže uvoľniť svalové napätie, ktoré je častou príčinou bolestí hlavy a migrény. Pravidelná masáž môže znížiť frekvenciu a intenzitu týchto bolestí.

Po operácii: Masáž zlepšuje funkcie pohybového aparátu, môže pomôcť zlepšiť rozsah pohybu, koordináciu a rovnováhu.

Opuchy: Masážou možno zmierniť opuchy spôsobené zranením, operáciou alebo tehotenstvom.

Únava a stres: Masáž má relaxačný účinok, znižuje hladinu stresových hormónov a podporuje uvoľnenie. To vedie k zlepšeniu nálady, zníženiu úzkosti a celkovému pocitu pohody.

Problémy so spánkom: Masáž má relaxačný účinok a uľahčuje zaspávanie. Pravidelná masáž môže zlepšiť kvalitu spánku a viesť k hlbšiemu a osviežujúcejšiemu spánku.

Tehotenstvo: Tehotenská masáž pomáha zmierňovať sprievodné javy v tehotenstve ako sú často sa vyskytujúce bolesti chrbta, opuchy nôh a únava, nespavosť a stres.

Okrem týchto spomínaných indikácií môže masáž priniesť aj celkové zlepšenie zdravia a pohody. Posilňuje imunitný systém, podporuje regeneráciu svalov a tkanív a zvyšuje celkovú energiu a vitalitu. Môže byť príjemnou a relaxačnou skúsenosťou, ktorá môže motivovať pacientov k aktívnej rehabilitácii a cvičeniu.

Prečo si vybrať masáž u nás?
- Máme skúsených a kvalifikovaných fyzioterapeutov, ktorí vám zostavia fyzioterapeutický plán cielene na váš zdravotný problém.
- Používame vysokokvalitné masážne oleje a krémy.
- Masáž môžete kombinovať s inými fyzioterapeutickými procedúrami.

Je dôležité poznamenať, že masáž nie je vhodná pre každého. V niektorých prípadoch môže byť kontraindikovaná, napríklad pri akútnych infekčných ochoreniach, zápalových ochoreniach, rakovine, trombóze a otvorených ranách. Pred objednaním na masáž je vhodné informovať fyzioterapeuta o akýchkoľvek zdravotných problémoch, ktoré máte.